تــــــــنهــــــــــــــــــایــــــــــــــــی

سوت پایان را بزن صداقت من ، حریف هرزگی تو نمی شود.!!!

 

در زندگی هیچ وقت چشمانت را به خاطر کسی گریان مکن ، و همیشه قلبت را خالی نگهدار و اگر قرار بود کسی را در آن جای دهی سعی کن فقط یک نفر باشد و به او بگو :

تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم، زیرا به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز...

 

 

 

اونی که گفتم نرو

گفتش نمیشه امروز رفت

واسه همیشه

وقتی می خواست بره منو صدا کرد

وایساد و تو چشام نگاه کرد

گفت می دونی خودتو اسمت

عزیزی این اشکارو هم

بهتره نریزی

قسمت ما از اولم همین

بود یکی تو آسمون

یکی تو زمین بود

هرجا برم همیشه ایرونی ام

غرق یه جور حس پریشونی ام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391برچسب:,ساعت 16:36 توسط ramin| |


Power By: LoxBlog.Com